Dóri múzeumozás

 2010.01.28. 20:26

 Ma elmentem az East side galleryra, megnézni a berlini fal maradványait, de mivel azzal hamar végeztem megnéztem a macikat a hauptbahnhofon, az jó volt, ötletes festések voltak. Aztán még ott elidőztem és csodáltam a pályaudvart, ami kb 5 szintes volt, teli üzletetekkel. Megnéztem egyet kettőt, meg inkább szuvenir boltokba voltam. Ma már többet vásároltam, de csak hasznos dolgokat :P
Délben találkoztam a Timivel elmentünk a Madame Tussauds-ba, hát az elképesztően jó volt, csak az egyetlen hibája h teli volt német hirességekkel, gondolom a londoni még jobb. Itt nagyon sokat fényképeztünk, Robbie Williams volt a legjobb, de Madonna is jó volt, meg Elvis, Beatles, Will Smith stb. Itt is vettem egy kis emléket.
Aztán már egyedül mentem tovább a Brandenburgi kapuhoz, és kicsit sétáltam az unter den lindenen. Később volt vmi épület, benne egy szobor Neue Wache a neve, de még nem néztem utána h mi ez. Majd az Altes museumba mentem be, ahol római és görögkori maradványok voltak, vázák, szobrok meg ilyesmi. Kaptam hozzá audioguide-t is, de össze-vissza nyomkodtam, és csak a végén jöttem rá h hogyan müködik, de jó volt ez is. Csak sajnos a pergamon muzeum zárva volt, ez az egyiptomi gyüjtemény, ami jobban érdekelt volna.
A múzeummal szemben voltak hóemberek, amiket figyelemfelkeltésként csináltak a klimaváltozásra. Csináltam képeket rola. Utána elmentem a Nikolaiviertel-hez, ami egy nagyon hangulatos része Berlinnek, ekkor nagyon durván elkezdett esni a hó, vagyis inkább havaseső, de aztán hamar elállt hálisten, ezért nem csináltam képet itt. Végül a Motorrad muzeumba voltam még, meg még egy két üzletbe az Alexanderplatzon. Utközbe az Sbahnon jöttek az ellenőrök, tök kulturáltak nem ugy mint pesten, meg voltak „zenészek” is akik egy megállora szorakoztatják a népet, nagyon vicces volt. :)
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://timiberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr441710850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása