Éjszaka a múzeumban /Dóri/

 2010.01.31. 11:34

Tegnap nagyon hideg volt, de nem esett a hó, ma pedig ezerrel süt a nap, eléggé változékony az időjárás de meg lehet szokni. Délelőtt voltam a Charlottenburgi kastélyba, utána pedig elmentem a Potsdamer Platzra megnézni a falmaradványokat, és pecsételtettem vizumot, és a sráccal dumálgattam aki adta. Mivel nem akartam szétfagyni hazajöttem, de az s-bahnon újabb élményekkel gazdagodtam. Mi a Heerstrasse-nél lakunk, ahonnan egy megálló az Olimpiai stadion és ott volt Hertha meccs, ahova mentek a szurkolok, és végig üvöltöztek, söröztek meg cigiztek utközbe, nem zavartattaták magukat. Természetesen pont a közelembe sikerült felszállniuk, aztán meg is szolitottak, kérdezték h tudok e angolul vagy németül, le akartam tagadni, de nem jött össze. Kicsit dumálgattam velük, de aztán hamar leszálltam. 2re értem haza, kajáltam pihiztem, aztán 5kor indultunk el múzeumozni, mert most volt a múzeumok éjszakája. Ami eddig kimaradt és érdemes megnézni, oda elmentünk.
Voltunk a Checkpoint Charlieba, ami nagyon érdekes volt, minden 4 nyelven volt kiírva, és ebben a múzeumban volt egyedül magyar szórólap is. Nem gondoltam h ilyen nagy és részletes az egész, itt nem lehetett fényképezni, de azért megpróbáltam csinálni néhányat. Utána elmentünk a természettudományi múzeumba, ami mikor beléptünk teljesen olyan volt mint az „Éjszaka a múzeumban” filmben, rögtön egy csomó nagy dinó volt kiállítva, tök jó hatást keltett. Megpróbáltunk végig menni az egész múzeumba, de nagyon sokan voltak, és hatalmas az egész, sztem volt amit kihagytunk. Kint meg lehetett nézni a holdfelszinét egy nagy távcsővel, meg nagyon sok extra dolog volt, mert 200éves idén a múzeum, ide nagyon megérte elmenni. Voltunk a Rotes Rathausban is, ami kicsit uncsi volt, de szép az épület, volt vmi koncertszerüség is, kaja pia minden ami kell, és amin meglepődtünk h meg lehetett nézni az üléstermet és a polgármester irodáját, az épület előtt pedig nagy banzáj volt, mert ott volt a központja a múzeumok éjszakájának, onnan indultak a buszok. De mi külön mentünk, mert ott nagyon sokan voltak, de igy is az volt a legdurvább h mindenhol tükörjég volt az út, a járdák, de sztem ma már olvadt egy kicsit.
Tovább mentünk még a Zoo aquariumba, ami teljesen olyan mint itthon a Tropicarium, csak nincsenek olyan hatalmas cápák, de volt egy csomo hal, krokodil, hüllők, rovarok, 3 szintes volt, itt is volt egy kisebb koncertezés, meg büfé, szoval rendesen megvolt szervezve minden. Az utolsó muzeum az u-bahn muzeum volt, itt hamar végig mentünk mert már fáradtak voltunk, de ez is jobb volt mint gondoltuk, mert itt van történelme a metronak, szoval volt mit kiállítaniuk. A képeken jobban átjön majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://timiberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr321716558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása