Reettttentőőően boldog vagyok attól, amit a hírekben hallottam.
Már tökre várom, h végre haza mehessek. Tartottam ma egy próba pakolást is, h beleférek-e majd a bőröndömbe. Erre vasárnap délután a Malév földi kiszolgáló személyzete sztrájkolni szeretne... :(

Szóval tessék nagyon drukkolni, h a gépem időben megérkezzen, és ne induljon már Berlinből késéssel. Mert azt hallottam most a hírekben, h 15.30-tól 20.30-ig hirdettek meg vasárnapra sztrájkot, én meg elvileg, ha minden simán megy, akkor fél4kor érkeznék meg Ferihegyre.

Nem terveztem ugyan semmi fontosat vasárnapra, de nem szeretnék ilyen hülye sztrájk miatt a repülőtéren órákat dekkolni. (moorrrr) :S
Bár most utána olvastam, h mi van, és elvileg ez a Ferihegy 2-re érkező járatokat érintheti (én Ferihegy 1-re érkezem), de remélem legalább tényleg lesz ennyi jó a rosszban, és tényleg nem kavarnak be ott is. (
origo cikk)

A bejegyzés trackback címe:

https://timiberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr241590784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása