Heti kis színesek

 2010.01.17. 12:27

Tegnap csak emlegetnie kellett anyunak, h mi van a hóval, meg megvan-e még a mókus, erre ma reggel mind2 tiszteletét tette. :)
A mókust reggeli közben vettem észre, uh jelentem még tényleg megvan! Aztán délelőtt elmentem misére, és ha már a hó is emlegetésre került, akkor az is esett/esik egy kicsit olyan daraszerűen. Nem hiszem, h sok friss hó lenne ebből a mostani szöttyögésből, de az tuti, h még mindig nem fog itt olvadni. Már csak azért sem, mert jövő hétre is még mínuszokat mond az előrejelzés.

Az időm nagy részét az egyetemen töltöttem, uh ebből az apropóból néhány életképpel szolgálok az egyetemi épületekről. Na persze nem az összesről, csak a főépületről, és egy másikról, ahol most sokszor van órám. A képekből majd meglátjátok, h azért van különbség...

A hét másik konstansnak is nevezhető eseménye, h nem hagytak éjszaka aludni. Ugyanis szerda éjszakától (bár az már inkább csütörtök hajnal volt) mindennap menetrendszerint hajnali fél1-1 között helyi hülye gyerekekre - gondolom itt laknak a koliban vhol -  rájött a hógolyózhatnék, meg a hóban csúszkálhatnék (és ezt persze nem épp csöndben művelték), és naná, h itt az ablak alatt kellett nekik művelni, és naná, h olyankor, amikor már aludna az ember. :S
Ebben csak igazából azt nem értem, h ezt miért éppen hajnalban kell csinálniuk, mikor a nap folyamán bármikor lehetne, de nekik pont ezt a hajnali időpontot kellett választaniuk.

Valamint még egy kis egzotikum maradt a végére: tegnap megkóstoltam a licsit.
Ez furi kis gyümölcs, ami a bolti tábla szerint Madagaszkárról hozták, de azt nem tudom, h egyébként hol őshonos, minden esetre trópusi vidéken, az biztos.
Itt abban a boltban lehetett venni, és mivel még sosem ettem ilyet gondoltam veszek egy kicsit kóstolónak, de nem igazán nyerte el a tetszésemet. Vhogy olyan fura íze van, talán inkább savanykásnak mondanám, de nagyon lédús. Inkább vmi italnak/koktél alapanyagának tudnám elképzelni, mert magában nekem annyira nem jött be. Mindenesetre legalább már ettem ilyet is, és ha már ettem, akkor fényképekben megmutatom nektek is, h milyen kis vicces gyümölcs ez a licsi. :)

Most megyek ebédelek, és folytatom újra a tanulást.

Időközben a szöttyögő hódara átváltott komoly ki hóeséssé! És 2 bácsi pont ilyenkor ment ki járdát takarítani... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://timiberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr551678983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása