Köszönet és hála

 2009.10.05. 18:23

Tegnap mivel vasárnap volt Krisztivel (egy magyar lány, de már 1 hónapja itt van) elmentünk templomba és annyira az adott naphoz illő prédikációt tartott az atya, hogy egyészen meghatódtam. Arról szólt, hogy ha pozitívan állunk hozzá a dolgokhoz, és bízunk Istenben, akkor Ő mindig juttat számunkra mindennap egy akárcsak egy egészen kis apróságot is, ami szebbé/jobbá/boldogabbá tudja tenni a napunkat.

Ezért nagyon szeretném megköszönni így virtuálisan is a vasárnapi sok segítséget, azoknak akkikel találkoztam. Köszönöm!!!!!

Különösen 2 embernek:
Kriszti nélkül nem tudtam volna eljutni a koliig, mert hiába nem volt messze a busz állomástól, de a kicsit nehéz csomagokkal nem haladtunk éppen fénysebességgel, és a kb. 20 perces utat 45 perc után sikerült megtennünk.
Valamint Fon-nak (ő egy kínai fiú, akivel egy szinten lakok, bár abban nem vagyok biztos, hogy így kell írni a nevét), mert hála neki teljesen ingyen használhatom az ő wifijét. Nem vagyok egy internetfüggő, de volt valami jó érzés, hogy nem tudok innen a szobámból netezni (pedig még Indiában is lehetet).

Szóval nagyon köszönöm Krisztinek és Fon-nak a segítségét!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://timiberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr871429641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása