Bokáig a hóban

 2010.01.03. 20:20

Visszatértem Berlinbe, és úgy tűnik ide is elért az igazi tél! Ma tényleg szó szerint akár bokáig is lehetett süppedni a hóban, ha nem az eltakarított részeken mászkált az ember.
Szóval itt minden fehér és továbbra is nagyon szép! Egy órát sétálgattam még délután mielőtt lement a nap. Annyit még ki lehetett bírni, de azért itt sincs meleg, csak legalább a szél nem fúj most kivételesen. (remélem így is marad)

Töltöttem is fel néhány képet a délutáni sétám havas tájairól! Bár tulajdonképpen a koli és a környéke, csak most havasan.

A busz most az első ide úthoz képest tömve volt. Prágában még szálltak fel néhanyan, uh attól kezdve sztem meg is telt kb a busz. Kicsit más útvonalon is ment, amivel októberben jöttem, uh azt gondoltam legalább nem lesz uncsi, de bárcsak az októberihez hasonlóan mentek volna a dolgok...
A szlovák autópályán katasztrofális volt menni, úgy döcögött rajta a busz, mintha a régi M7-esen mennék éppen a Balaton felé. Ebben az volt igazából a szörnyű, h mindig akkor jöttek ilyen sűrűn bukkanós szakaszok, amikor éppen elaludtam volna, uh nem nagyon díjaztam a hajnali zötyögést. A sofőrök sem voltak vmi emberbarátinak mondhatók, mert nem tartottak vmi sűrűn pihenőket. Persze megálltak, ha állomás következett, vagy egy kicsit nekik kellett szünetet tartaniuk, de az utasokat csak kb. 2-szer engedték le 15 perces szünetre...(Csak úgy zárójelben azért 3 óránként járna egy min. 15 perces szünet, de az októberi sofőrök inkább 20-30 perceseket hagytak) Szóval az út végére már igencsak vártam, h ide érjek Berlinbe!

Szerencsére egy 20 perces késést leszámítva egyéb váratlan esemény már nem volt (ez is csak azért, mert ezek az okostojások hajnalban akartak autópálya matricát venni, de 40 percet kellett várnunk, h kinyisson a pénztár hajnalban... és naná, h senkit nem engedtek le a buszról :S).
Uh megvártam egy M49-es busz a buszpályaudvarnál, és elbuszoztam a kolihoz legközelebbi megállóig, onnan meg a hóbuckákon át emelgetve a bőröndömet hipp-hopp elértem a kolihoz. Gyors kipakolás, és lejelentkezés után el is indultam egy kis sétára.

Holnaptól beindul itt a hajtás: 2 naponta délelőtt és délután is lesznek óráim, és ezekre kell is majd készülni, uh ha nem jelentkeznék, akkor a valószínűleg a könyvtárban kóborlok, vagy vmi hasonlót csinálok. De azért majd néha kibújok a könyvek közül. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://timiberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr511643036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása