Az elmúlt 2 hét

 2009.12.11. 16:48

Jogos a kérdés, h mi is történt velem ez idő alatt? A kedélyek megnyugtatása végett, élek és virulok, semmi bajom nincs, esetleg csak annyi, h tanulnom kell a vizsgáimra. :S

Épp ezért is csökkent drasztikusan a bejegyzések száma, mivel abban nem túl sok izgalom van, h éppen hány oldalt olvastam el az éppen aktuális tankönyvből, vagy jegyzetből. Tanulnom meg azért kell, mert otthon is kell vizsgáznom, és csak decemberben tudok, mert januárban már vissza kell jönnöm Berlinbe, mert itt is folytatódnak az órák.
Tehát az elkövetkező 2 hétben teljesítendő 3 vizsgámra tanultam eddig (meg persze ez után is). A termés: 600 oldalnyi tankönyv, valamint 14 heti előadás dia letudva, és a háziknak egy része, amiket haza kell küldenem a tanáraimnak.

Bár az idő többségében muszáj voltam magam "szobafogságra" ítélni, még ha kedvem nem éppen volt hozzá, de azért jutott egy kis idő másra is. Mert boltba csak muszáj volt elmenni, és ilyenkor néha mellé társítottam egy kis adventi vásáros bóklászást, meg karácsonyi ajándék vadászatot. :)
A héten jártam a Hauptbahnhof-nál is hasonló ügyben, és mivel kíváncsi is voltam rájuk, megnéztem a United Buddy Bären kiállítást. A metro szinten voltak (vannak) kiállítva ezek a mindenféle országot szimbolizáló hatalmas medvék. Bár én azt hittem, h akkor most az összes épület előtt lévőt is összegyűjtik ehhez a kiállításhoz, de tévedtem, mert a kiállításban csak minden országhoz tartozik egy medve, és kész. Bár azért így sincsenek kevesen. :)

Szintén ajándék ügyben el-s-bahn-oztam a Treptower Park-ig, ami arról híres, h a park egy részében kialakítottak egy szovjet emlékművet, ahol a 2. világháborúban meghalt orosz katonákat helyeztek nyugalomra, és állítottak nekik emléket. Sajnos már sötétedett, amikor ott jártam, és persze itt is egy csomó minden be volt csomagolva - gondolom a hideg miatt-, de azért itt is készítettem néhány képet.

A medvékről, és egy csipetnyit a berlini karácsonyi hangulatból is láthattok még majd a képek között!
Folytatom a tanulást.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timiberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr731590709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása